Τα social media ads αποτελούν έναν από τους πιό αποδοτικούς και σίγουρους τρόπους προώθησης της εποχής μας.
Αυτό το γεγονός δεν αποτελεί έκπληξη καθώς τα social media έχουν πλέον κυρίαρχη θέση στην καθημερινότητά μας, με τον μέσο χρήστη να περνάει 2,5 ώρες σε αυτά καθημερινά. Πρώτος μεταξύ γιγάντων είναι το Facebook με πάνω από 1 δις καθημερινούς χρήστες, ακολουθόμενος από Instagram, Twitter, TikTok κτλ.
Αυτό που διαφοροποιεί τις διαφήμισεις στα social media απο άλλες μορφές προώθησης είναι ότι η πραγματοποίησή τους δεν βασίζεται σε ενεργές αναζητήσεις για κάποιο συγκεκριμένο θέμα αλλά στην βάση δεδομένων των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Το Facebook και τα λοιπά social media έχουν στην διάθεσή τους δεδομένα από τα προφίλ δισεκατομμυρίων χρηστών, όπως ηλικία, φύλο, εκπαίδευση, ενδιαφέροντα, επαγγελματική και προσωπική κατάσταση, συμμετοχή σε ομάδες και εκδηλώσεις, αγορές εντός του μέσου, ιστορικό δραστηριότητας όπως επίσης και πληθώρα φωτογραφιών και βίντεο.

Χάρις σε αυτήν την ιδιαιτερότητά των social media η διαφήμιση σε αυτά καθιστάται ιδανική όχι μόνο όταν ο σκοπός της είναι οι πωλήσεις (όπως είναι συνηθές) αλλά και όταν ο κύριος στόχος είναι η προβολή της επιχείρησης στο μέγιστο δυνατό ενδιαφερόμενο κοινό, ώστε να επιτύχει την διάδοση του ονόματος και της αποστολής της.
Χάρις σε αυτήν την ιδιαιτερότητά των social media η διαφήμιση σε αυτά καθιστάται ιδανική όχι μόνο όταν ο σκοπός της είναι οι πωλήσεις (όπως είναι συνηθές) αλλά και όταν ο κύριος στόχος είναι η προβολή της επιχείρησης στο μέγιστο δυνατό ενδιαφερόμενο κοινό, ώστε να επιτύχει την διάδοση του ονόματος και της αποστολής της.
Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μας προσφέρουν απίστευτη ποσότητα δεδομένων με τα οποία μπορούμε να τμηματοποιήσουμε τους χρήστες τους και να δημιουργήσουμε ένα κοινό αποτελούμενο από δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή μας.
Η επιλογή του προυπολογισμού είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Εάν έχει σχεδιαστεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα ακόμα και με περιορισμένο budget.
Όσο αναφορά το εικαστικό σκέλος της διαφήμισης θα πρέπει να σχεδιαστεί από κάποιον με την απαραίτητη εμπειρία με γνώμονα την καλαισθησία και την αποτελεσματικότητα στην μεταφορά του μηνύματος.
Τέλος δεν πρέπει να παραμελούμε τη συνεχή παρακολούθηση της διαφήμισης και την χρήση των αποτελεσμάτων και δεδομένων που μας προσφέρει για μελλοντική παραμετροποίηση της, ώστε να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητά της.

Τα social media ads επιτρέπουν ο πλούτος πληροφοριών που κατέχουν τα κοινωνικά δίκτυα να αποτελέσει αναντικατάστατο καύσιμο για μία διαφημιστική καμπάνια και στην Red Monkey μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρον τις δυνατότητες που προσφέρει η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης μπορούμε να σας βοηθήσουμε με:
Blog
Πόσο κοστίζει ένα eshop?
Πόσο κοστίζει ένα eshop? Μπορεί να έχετε δει διαφημίσεις, προσφορές και άρθρα από γκουρού που ισχυρίζονται ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop δωρεάν. Αν και αυτό είναι τεχνικά δυνατό, θα λάβετε αυτό που πληρώνετε στο τέλος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα eshop, όπου θα χρειαστεί να κερδίσετε επιπλέον χρήματα για να διασφαλίσετε ότι...
Τι είναι η διαχείριση social media?
Ανεξάρτητα από το πώς προσεγγίζετε τη διαχείριση social media, είτε με τη βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ είτε ενός συνόλου εργαλείων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε περισσότερα από τον ορισμό της διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Θέλετε να μάθετε τι περιλαμβάνει, καθώς και πώς να το κάνετε επιτυχία για την εταιρεία σας. Τι είναι η διαχείριση social media? Η...
Κατασκευή Ιστοσελίδας και Eshop στη Δράμα
Κατασκευή Ιστοσελίδας Δράμα Η εταιρεία μας με έδρα στη Δράμα ειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδας και κατασκευή e-shop , εδώ και πολλά χρόνια, με την τεχνολογία WordPress για τις ιστοσελίδες και Prestashop για τα eshops φτιάχνουμε αυτό που σας ταιριάζει. Πολλοί ιδιώτες μας προτίμησαν για την κατασκευή του e-shop τους και των Ιστοσελίδων τους. Η συνεχής επικοινωνία και...
Υπάρχει internet και μετά το skroutz.
Υπάρχει internet και μετά το skroutz. Όταν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρούμε απαραίτητο πλέον να υπάρχει στο skroutz. Έχουμε συνδέσει τόσο πολύ το ένα με άλλο που τα θεωρούμε ένα. Είναι λάθος από πολλές απόψεις όλο αυτό και θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί. Το Skroutz δε σου φέρνει “περισσότερες” πωλήσεις. Το Skroutz σου φέρνει περισσότερο κόσμο...