fbpx

Τα social media ads αποτελούν έναν από τους πιό αποδοτικούς και σίγουρους τρόπους προώθησης της εποχής μας.

Αυτό το γεγονός δεν αποτελεί έκπληξη καθώς τα social media έχουν πλέον κυρίαρχη θέση στην καθημερινότητά μας, με τον μέσο χρήστη να περνάει 2,5 ώρες σε αυτά καθημερινά. Πρώτος μεταξύ γιγάντων είναι το Facebook με πάνω από 1 δις καθημερινούς χρήστες, ακολουθόμενος από Instagram, Twitter, TikTok κτλ.

Αυτό που διαφοροποιεί τις διαφήμισεις στα social media απο άλλες μορφές προώθησης είναι ότι η πραγματοποίησή τους δεν βασίζεται σε ενεργές αναζητήσεις για κάποιο συγκεκριμένο θέμα αλλά στην βάση δεδομένων των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Το Facebook και τα λοιπά social media έχουν στην διάθεσή τους δεδομένα από τα προφίλ δισεκατομμυρίων χρηστών, όπως ηλικία, φύλο, εκπαίδευση, ενδιαφέροντα, επαγγελματική και προσωπική κατάσταση, συμμετοχή σε ομάδες και εκδηλώσεις, αγορές εντός του μέσου, ιστορικό δραστηριότητας όπως επίσης και πληθώρα φωτογραφιών και βίντεο.

social-media-ads

Χάρις σε αυτήν την ιδιαιτερότητά των social media η διαφήμιση σε αυτά καθιστάται ιδανική όχι μόνο όταν ο σκοπός της είναι οι πωλήσεις (όπως είναι συνηθές) αλλά και όταν ο κύριος στόχος είναι η προβολή της επιχείρησης στο μέγιστο δυνατό ενδιαφερόμενο κοινό, ώστε να επιτύχει την διάδοση του ονόματος και της αποστολής της.

Χάρις σε αυτήν την ιδιαιτερότητά των social media η διαφήμιση σε αυτά καθιστάται ιδανική όχι μόνο όταν ο σκοπός της είναι οι πωλήσεις (όπως είναι συνηθές) αλλά και όταν ο κύριος στόχος είναι η προβολή της επιχείρησης στο μέγιστο δυνατό ενδιαφερόμενο κοινό, ώστε να επιτύχει την διάδοση του ονόματος και της αποστολής της.

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μας προσφέρουν απίστευτη ποσότητα δεδομένων με τα οποία μπορούμε να τμηματοποιήσουμε τους χρήστες τους και να δημιουργήσουμε ένα κοινό αποτελούμενο από δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή μας.

Η επιλογή του προυπολογισμού είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Εάν έχει σχεδιαστεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα ακόμα και με περιορισμένο budget.

Όσο αναφορά το εικαστικό σκέλος της διαφήμισης θα πρέπει να σχεδιαστεί από κάποιον με την απαραίτητη εμπειρία με γνώμονα την καλαισθησία και την αποτελεσματικότητα στην μεταφορά του μηνύματος.

Τέλος δεν πρέπει να παραμελούμε τη συνεχή παρακολούθηση της διαφήμισης και την χρήση των αποτελεσμάτων και δεδομένων που μας προσφέρει για μελλοντική παραμετροποίηση της, ώστε να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητά της.

social-media

Τα social media ads επιτρέπουν ο πλούτος πληροφοριών που κατέχουν τα κοινωνικά δίκτυα να αποτελέσει αναντικατάστατο καύσιμο για μία διαφημιστική καμπάνια και στην Red Monkey μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρον τις δυνατότητες που προσφέρει η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σωτήρης Αλβανόπουλος

Σωτήρης ΑλβανόπουλοςFounder - Red Monkey