fbpx

Το Email Marketing αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς και σταθερούς στο πέρασμα του χρόνου πυλώνες μίας ολοκληρωμένης προωθητικής στρατηγικής.

Όμως τι ακριβώς είναι? Όπως υποδηλώνει και το όνομα αφορά την επικοινωνία του μηνύματος που θέλει να μεταφέρει η επιχείρηση στους επίδοξους πελάτες της μέσω προωθητικών email και newsletter.

Παρόλο η τεχνολογία εξελίσσεται και οι δίαυλοι επικοινωνίας αυξάνονται και αποκτούν περισσότερες δυνατότητες, το email marketing παραμένει επίκαιρο, δημοφιλές και αποτελεσματικό, χάρις ενός συνόλου προτερημάτων που διαθέτει:

email-marketing

Χαμηλό κόστος

Προσωπική σύνδεση με το κοινό σας

Παράδοση στοχευμένων μηνυμάτων

Αποθήκευση στο ιστορικό

Προσέγγιση ήδη ενδιαφερόμενου κοινού

Αύξηση πωλήσεων

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη Email Marketing που προσφέρουν διαφορετικές δυνατότητες και εκπληρώνουν διαφορετικές αποστολές, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και τους στόχους της προωθητικής στρατηγικής. Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα δημοφιλέστερα:

email-marketing

Το Newsletter είναι η αποστολή τακτικών email (συνήθως εβδομαδιαίων ή μηνιαίων) σε εγγεγραμμένους χρήστες που έχουν ως σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τα νέα και τις τρέχουσες και επικείμενες δραστηριότητες της επιχείρησης.

Τα Προωθητικά Email συνήθως περιέχουν κίνητρα προς τους παραλήπτες όπως προσφορές και ανταμοιβές ώστε να προβούν σε αγορά είτε συγκεκριμένων προιόντων ή επί του πλήρη καταλόγου.

Τα Remarketing Email στοχεύουν επισκέπτες της ιστοσελίδας που έχουν δείξει μέσω των κινήσεών τους σε αυτή ότι ενδιαφέρονται για ένα ή περισσότερα προιόντα, και σκοπός τους είναι η ενθάρρυνση των παραληπτών να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Ενδιαφέροντα Στατιστικά

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που θα βοηθήσουν στην απεικόνιση μιας πιο ολοκληρωμένης εικόνας:

Το 2018 κατα μέσο όρο στάλθηκαν 293,6 δις e-mail καθημερινά.

72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι προτιμούν τα e-mail σαν κύριο κανάλι επικοινωνίας με επιχειρήσεις.

Το 21% από όλα τα απεσταλμένα e-mail ανοίγονται εντός μίας ώρας.

Τα e-mail είναι 40% πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές από το Facebook και το Twitter.

Η μέση απόδοση του e-mail marketing είναι 42 φορές του ποσού που ξοδεύτηκε.

Το Email Marketing αποτελεί ένα πολύ δυνατό και αποτελεσματικό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την επιχείρησή σας. Στην Red Monkey έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία που χρειάζονται για την εκμετάλλευσή του στο έπακρον.

Σωτήρης Αλβανόπουλος

Σωτήρης ΑλβανόπουλοςFounder - Red Monkey