Τι είναι το email marketing?
Το Email Marketing αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς και σταθερούς στο πέρασμα του χρόνου πυλώνες μίας ολοκληρωμένης προωθητικής στρατηγικής.
Όπως υποδηλώνει και το όνομα αφορά την επικοινωνία του μηνύματος που θέλει να μεταφέρει η επιχείρηση στους επίδοξους πελάτες της μέσω προωθητικών email και newsletter.
Παρόλο η τεχνολογία εξελίσσεται και οι δίαυλοι επικοινωνίας αυξάνονται και αποκτούν περισσότερες δυνατότητες, το email marketing παραμένει επίκαιρο, δημοφιλές και αποτελεσματικό, χάρις ενός συνόλου προτερημάτων που διαθέτει:

Χαμηλό κόστος
Προσωπική σύνδεση με το κοινό σας
Παράδοση στοχευμένων μηνυμάτων
Αποθήκευση στο ιστορικό
Προσέγγιση ήδη ενδιαφερόμενου κοινού
Αύξηση πωλήσεων
Υπηρεσίες email marketing
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές υπηρεσίες email marketing που προσφέρουν διαφορετικές δυνατότητες και εκπληρώνουν διαφορετικές αποστολές, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και τους στόχους της στρατηγικής email marketing. Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα δημοφιλέστερα:

Το Newsletter είναι η αποστολή τακτικών email (συνήθως εβδομαδιαίων ή μηνιαίων) σε εγγεγραμμένους χρήστες που έχουν ως σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τα νέα και τις τρέχουσες και επικείμενες δραστηριότητες της επιχείρησης.
Τα Προωθητικά Email συνήθως περιέχουν κίνητρα προς τους παραλήπτες όπως προσφορές και ανταμοιβές ώστε να προβούν σε αγορά είτε συγκεκριμένων προιόντων ή επί του πλήρη καταλόγου.
Τα Remarketing Email στοχεύουν επισκέπτες της ιστοσελίδας που έχουν δείξει μέσω των κινήσεών τους σε αυτή ότι ενδιαφέρονται για ένα ή περισσότερα προιόντα, και σκοπός τους είναι η ενθάρρυνση των παραληπτών να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Email marketing κόστος
Το κόστος email marketing αποτελείται από το κόστος της πλατφόρμας αποστολής των mail και από την αμοιβή του marketer που τα στέλνει. Οι πλατφόρμες αποστολής email όπως το Mailchimp είναι δωρεάν εώς έναν αριθμό μηνιαίων mail και συνολικών συνδρομητών. Πέρα αυτών έχουν πακέτα ανάλογα με της ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Η αμοιβή του marketer ξεκινάει από τα 50€ και προσαρμόζεται σε σχέση με τις καμπάνιες που εκτελούνται.
Ενδιαφέροντα στατιστικά mail marketing
Το 2018 κατα μέσο όρο στάλθηκαν 293,6 δις e-mail καθημερινά.
72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι προτιμούν τα e-mail σαν κύριο κανάλι επικοινωνίας με επιχειρήσεις.
Το 21% από όλα τα απεσταλμένα e-mail ανοίγονται εντός μίας ώρας.
Τα e-mail είναι 40% πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές από το Facebook και το Twitter.
Η μέση απόδοση του e-mail marketing είναι 42 φορές του ποσού που ξοδεύτηκε.
Email marketing Ιστορία
Το πρώτο email στάλθηκε το 1971 από έναν μηχανικό υπολογιστών ονόματι Ray Tomlinson. Το μήνυμα που έστειλε ήταν απλώς μια σειρά από αριθμούς και γράμματα, αλλά ήταν η αρχή μιας νέας εποχής επικοινωνίας. Ο Tomlinson ήταν επίσης το άτομο που εισήγαγε τη χρήση του συμβόλου «@» στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το 1978, ένας διευθυντής μάρκετινγκ στην Digital Equipment Corp ονόματι Gary Thuerk χρησιμοποίησε αυτή τη νέα μέθοδο άμεσης επικοινωνίας. Έστειλε το πρώτο εμπορικό email για να ενημερώσει τους ανθρώπους για ένα νέο προϊόν.
Μέχρι τη δεκαετία του ’90, το Διαδίκτυο είχε γίνει εμπορικά διαθέσιμο στις μάζες. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούσαν μεταξύ τους άρχισε να αλλάζει δραματικά και οι έμποροι ανακάλυψαν ότι το email θα μπορούσε να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης. Η εμφάνιση των email μάρκετινγκ οδήγησε επίσης στην ανάγκη για ρυθμιστικές ενημερώσεις. ο Νόμος περί Προστασίας Δεδομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, για παράδειγμα, προσαρμόστηκε ώστε να απαιτεί την επιλογή “εξαίρεσης” για όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ.
Το Email Marketing αποτελεί ένα πολύ δυνατό και αποτελεσματικό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την επιχείρησή σας. Στην Red Monkey έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία που χρειάζονται για την εκμετάλλευσή του στο έπακρον.
Επίσης μπορούμε να σας βοηθήσουμε με:
Blog
Πόσο κοστίζει ένα eshop?
Πόσο κοστίζει ένα eshop? Μπορεί να έχετε δει διαφημίσεις, προσφορές και άρθρα από γκουρού που ισχυρίζονται ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop δωρεάν. Αν και αυτό είναι τεχνικά δυνατό, θα λάβετε αυτό που πληρώνετε στο τέλος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα eshop, όπου θα χρειαστεί να κερδίσετε επιπλέον χρήματα για να διασφαλίσετε ότι...
Τι είναι η διαχείριση social media?
Ανεξάρτητα από το πώς προσεγγίζετε τη διαχείριση social media, είτε με τη βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ είτε ενός συνόλου εργαλείων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε περισσότερα από τον ορισμό της διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Θέλετε να μάθετε τι περιλαμβάνει, καθώς και πώς να το κάνετε επιτυχία για την εταιρεία σας. Τι είναι η διαχείριση social media? Η...
Κατασκευή Ιστοσελίδας και Eshop στη Δράμα
Κατασκευή Ιστοσελίδας Δράμα Η εταιρεία μας με έδρα στη Δράμα ειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδας και κατασκευή e-shop , εδώ και πολλά χρόνια, με την τεχνολογία WordPress για τις ιστοσελίδες και Prestashop για τα eshops φτιάχνουμε αυτό που σας ταιριάζει. Πολλοί ιδιώτες μας προτίμησαν για την κατασκευή του e-shop τους και των Ιστοσελίδων τους. Η συνεχής επικοινωνία και...
Υπάρχει internet και μετά το skroutz.
Υπάρχει internet και μετά το skroutz. Όταν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρούμε απαραίτητο πλέον να υπάρχει στο skroutz. Έχουμε συνδέσει τόσο πολύ το ένα με άλλο που τα θεωρούμε ένα. Είναι λάθος από πολλές απόψεις όλο αυτό και θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί. Το Skroutz δε σου φέρνει “περισσότερες” πωλήσεις. Το Skroutz σου φέρνει περισσότερο κόσμο...