fbpx
Πόσο κοστίζει ένα eshop?

Πόσο κοστίζει ένα eshop?

Μπορεί να έχετε δει διαφημίσεις, προσφορές και άρθρα από γκουρού που ισχυρίζονται ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop δωρεάν.

Αν και αυτό είναι τεχνικά δυνατό, θα λάβετε αυτό που πληρώνετε στο τέλος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα eshop, όπου θα χρειαστεί να κερδίσετε επιπλέον χρήματα για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι ελκυστικός και λειτουργικός.

Ευτυχώς, μπορείτε να αποφύγετε την ταλαιπωρία δημιουργώντας μόνοι σας το eshop σας. Αυτό απαιτεί να κατανοήσετε εκ των προτέρων το κόστος του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου σας—και ποιες δυνατότητες και λειτουργίες θα σας αγοράσουν αυτό το κόστος.

Σε αυτό το άρθρο, θα δώσουμε απάντηση στην ερώτηση ‘Πόσο κοστίζει ένα eshop?’ και τι μπορείτε να περιμένετε από διαφορετικές μεθόδους, εργαλεία και συνεργάτες.

Πόσο κοστίζει ένα eshop?

Κόστος Eshop

Φιλοξενία ιστοσελίδας

Όλοι οι ιστότοποι χρειάζονται φιλοξενία για να λειτουργήσουν. Η φιλοξενία Ιστού είναι μια υπηρεσία που κάνει προσβάσιμο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Το κόστος φιλοξενίας ιστοσελίδας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το πόση επισκεψιμότητα λαμβάνει το eshop σας και τις πρόσθετες υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστείτε, όπως η αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας. Οι τιμές για την τυπική φιλοξενία ιστοσελίδας μπορεί να είναι από 70€ ανά μήνα, ενώ ένα πακέτο με όλα μπορεί να ανέβει έως και 200€ ή υψηλότερα. Θα χρειαστείτε επίσης ένα domain, το οποίο είναι σαν μια ψηφιακή επαγγελματική κάρτα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Το κόστος του domain ανέρχεται στα 10€ το χρόνο.

Κόστος σχεδίασης eshop

Γνωρίζατε ότι το 75% των καταναλωτών κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας της; Όχι μόνο αυτό, οι άνθρωποι αγοράζουν με βάση την εμπιστοσύνη και ένας επαγγελματικός σχεδιασμός μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση αυτής της εμπιστοσύνης στην επιχείρησή σας.

Το eshop σας χρειάζεται περιεχόμενο για να ενημερώνει τους ανθρώπους σχετικά με το τι μπορούν να αγοράσουν και γιατί πρέπει να σας επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστικών καταστημάτων. Το καλό περιεχόμενο του ιστότοπου είναι επίσης απαραίτητο για την καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό γιατί η Google θεωρεί ότι είναι ένας από τους δείκτες αξιοπιστίας του ιστότοπου. Αν και μπορείτε να γράψετε το περιεχόμενο μόνοι σας, το καλύτερο στοίχημά σας είναι να προσλάβετε έναν επαγγελματία με εμπειρία στη συγγραφή αντιγράφων προϊόντων και επωνυμίας για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το κόστος του eshop ποικίλλει ανάλογα με τo μέγεθος της ιστοσελίδας και της δυσκολίας κατασκευής της. Οι τιμές eshop ξεκινάν από 1000€ και αυξάνονται ανάλογα με τις επιπρόσθετες απαιτήσεις.

Επεξεργασία πληρωμών eshop

Ο επεξεργαστής πληρωμών είναι μια τεχνολογία που διευκολύνει τις συναλλαγές πληρωμών μεταξύ αγοραστών και εμπόρων. Κάθε eshop πρέπει να χρησιμοποιεί ένα για να δέχεται χρεωστικές κάρτες, πιστωτικές κάρτες και άλλες έξυπνες επιλογές πληρωμής. Οι τράπεζες συχνά έχουν χρέωση διεκπεραίωσης 2% + 0,30 € ανά συναλλαγή για ηλεκτρονικές πληρωμές με πιστωτική κάρτα.

Plug-ins και apps eshop

Μόλις ρυθμίσετε τον ιστότοπό σας, το πιθανότερο είναι ότι θα θέλετε να επεκτείνετε τις δυνατότητες και τις δυνατότητές του. Οι καλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σάς επιτρέπουν να προσθέτετε εφαρμογές στο κατάστημά σας. Έτσι επεκτείνετε τη λειτουργικότητά του και να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Οι εφαρμογές επί πληρωμή διατίθενται με ποικίλες τιμές και προσφέρονται ως επί το πλείστον σε μηνιαία βάση συνδρομής.

Κόστος συντήρησης eshop

Η συντήρηση είναι πάντα θέμα. Μετά την εκκίνηση του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να πραγματοποιείτε τακτικές επιθεωρήσεις και ενημερώσεις για να διασφαλίσετε ότι όλα λειτουργούν ομαλά. Το κόστος συντήρησης eshop που είναι κατασκευασμένοι σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου ποικίλλει ανάλογα με την κλίμακα τους. Ωστώσο η Red Monkey, πιστή στην υπόσχεση της να βρίσκεται πάντα στο πλευρό σας, πραγματοποιεί συντήρηση στο eshop σας εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.

Τώρα που έχετε μια απάντηση στη ερώτηση ‘Πόσο κοστίζει ένα eshop?‘, ήρθε η ώρα να συνεχίσετε τη δική σας έρευνα. Όσο πιο προετοιμασμένοι, στοχαστικοί και επιμελείς είστε, τόσο καλύτερη θα είναι η εμπειρία σας στη δημιουργία eshop. Και τόσο καλύτερος θα είναι ο ιστότοπός σας στο τέλος!