Η διαχείριση social media αποτελεί ένα ιδιαίτερο και εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της συνολικής στρατηγικής επικοινωνίας!
Δεν έχει σημασία αν διαχειρίζεστε ένα μικρό τοπικό κατάστημα ή μια μεγάλη εθνική εταιρεία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι της στρατηγικής marketing της επιχείρησής σας.
Οι κοινωνικές πλατφόρμες σας βοηθούν να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να τους ευαισθητοποιήσετε σχετικά με το εμπορικό σήμα σας και να αυξήσετε τους πελάτες και τις πωλήσεις σας. Με περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα κάθε μήνα, οι χρήστες και η συμμετοχή σε μεγάλες πλατφόρμες συνεχίζουν να αυξάνονται.
Τα social media παρέχουν τεράστιες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις επειδή οι καταναλωτές συνηθίζουν να συνδέονται σε αυτά καθημερινά και εκτίθενται σε εταιρείες. Παρουσιάζει επίσης τεράστιες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις, ωστόσο, επειδή είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος χώρος που είναι εξαιρετικά θορυβώδης και γεμάτος κόσμο.
Εάν δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι, εδώ είναι έξι πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε μόνοι σας για να συνειδητοποιήσετε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια σοφή επιχειρηματική κίνηση:
Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για την επιχείρησή σας, δεν μπορούν να γίνουν πελάτες σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την προβολή σας μεταξύ των δυνητικών πελατών. Αυτό επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό χρησιμοποιώντας μεγάλο χρόνο και προσπάθεια. Και είναι δωρεάν να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, οπότε δεν έχετε τίποτα να χάσετε.
Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί για τις επιχειρήσεις που υποστηρίζουν. Πριν λάβουν μια απόφαση, θα κάνουν μια γρήγορη αναζήτηση για να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας και στα κοινωνικά μέσα.
Αναζητήστε τρόπους για να επιδείξετε την εξειδίκευσή σας ως επικεφαλής στον κλάδο σας - όπως να γράφετε κομμάτια που σχετίζονται με την εξειδίκευσή σας ή να επεκτείνετε την αποστολή της εταιρείας σας. Δείχνοντας τι προσφέρει και τι αξίζει η επιχείρησή σας, θα αποκτήσετε εμπιστοσύνη στους πιθανούς πελάτες.
Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για επιχειρήσεις που δημοσιεύουν ξηρές, εταιρικές μορφές κοινωνικών μέσων.
Αντ ‘αυτού, αφήστε την προσωπικότητα της μάρκας σας να λάμψει σε όλα όσα μοιράζεστε στα κοινωνικά μέσα. Πώς ακούγεται η φωνή της μάρκας σας; Πώς αντιπροσωπεύει ποιος είσαι; Ενώ τα εμπορικά σήματα πρέπει να είναι ευγενικά και ενσυναισθητικά με το κοινό τους, είναι πιο σημαντικό να βρουν μια φωνή και να πάρουν θέση.
Το κόστος μάρκετινγκ αυξάνεται και δεν είναι σε θέση κάθε επιχείρηση να αντέξει τεράστιες καμπάνιες. Αλλά μπορείτε να αποκτήσετε μεγάλη αξία για τα χρήματά σας με τη διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα. Η επιχείρησή σας, ανεξαρτήτως μεγέθους ή προϋπολογισμού, έχει την ευκαιρία να αυξήσει το κοινό σας και να επιτύχει τους στόχους σας. Αυτό γίνεται μέσω διαφημίσεων σε κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram.
Μερικές φορές, μια φαινομενικά απλή ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως αυτή που προωθεί ένα ζευγάρι παπούτσια, μπορεί να λάβει πολλά likes, σχόλια και κοινοποιήσεις. Οι άνθρωποι μπορούν ακόμη και να ρωτήσουν αγνώστους στη ροή εάν έχουν παραλάβει τα παπούτσια τους, πόσο χρόνο πήρε η αποστολή, αν τους άρεσαν και άλλες ερωτήσεις.
Οι κοινωνικές πλατφόρμες έχουν καταρρίψει με επιτυχία τα εμπόδια μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Τώρα, αντί να καλούν μια γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, πολλοί άνθρωποι απευθύνονται στο Facebook ή το Twitter για να λύσουν προβλήματα ή να βρουν πληροφορίες.
Αναπτύξτε τη φήμη σας ως ανταποκρινόμενη και προσεγμένη μάρκα προσφέροντας υποστήριξη μέσω κοινωνικών καναλιών.
Ενδιαφέροντα Στατιστικά
Παρακάτω παραθέτουμε μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που θα σας αποδείξουν τα οφέλη που προσφέρει η αποτελεσματική διαχείριση social media:
Το 52% των εμπόρων κοινωνικών μέσων πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν θετικά τα έσοδα και τις πωλήσεις της εταιρείας τους.
Σχεδόν το 80% των εταιρειών μοιράζονται κυρίως πρωτότυπο περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα.
Οι πέντε πιο πολύτιμες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων:
Facebook (89%)
LinkedIn (83%)
YouTube (81%)
Twitter (80%)
Instagram (56%)
Οι πιο σημαντικές μετρήσεις για τις εταιρείες είναι η συμμετοχή (36%) και τα ποσοστά μετατροπής (35%).
Τα κοινωνικά μέσα είναι πιο πολύτιμα για τις εταιρείες B2C (58%) από τις εταιρείες Β2Β (46%).
Το marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητο σε αυτόν τον αιώνα για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, να αναπτυχθεί στο έπακρο. Κάθε μέρα η βιομηχανία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσεται και δεν πρόκειται να τελειώσει σύντομα. Έτσι η επιχείρησή σας πρέπει να επωφεληθεί από τη χρήση αυτών των πλατφορμών. Μπορείτε να προσεγγίσετε εύκολα υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες και να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έναν γρήγορο, φθηνό και εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Στην Red Monkey είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να εκμεταλλευτείτε την πληθώρα δυνατοτήτων και ευκαιριών που σας προσφέρει ο κόσμος των Social Media.
Επίσης μπορούμε να σας βοηθήσουμε με:
Blog
Πόσο κοστίζει ένα eshop?
Πόσο κοστίζει ένα eshop? Μπορεί να έχετε δει διαφημίσεις, προσφορές και άρθρα από γκουρού που ισχυρίζονται ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop δωρεάν. Αν και αυτό είναι τεχνικά δυνατό, θα λάβετε αυτό που πληρώνετε στο τέλος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα eshop, όπου θα χρειαστεί να κερδίσετε επιπλέον χρήματα για να διασφαλίσετε ότι...
Τι είναι η διαχείριση social media?
Ανεξάρτητα από το πώς προσεγγίζετε τη διαχείριση social media, είτε με τη βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ είτε ενός συνόλου εργαλείων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε περισσότερα από τον ορισμό της διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Θέλετε να μάθετε τι περιλαμβάνει, καθώς και πώς να το κάνετε επιτυχία για την εταιρεία σας. Τι είναι η διαχείριση social media? Η...
Κατασκευή Ιστοσελίδας και Eshop στη Δράμα
Κατασκευή Ιστοσελίδας Δράμα Η εταιρεία μας με έδρα στη Δράμα ειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδας και κατασκευή e-shop , εδώ και πολλά χρόνια, με την τεχνολογία WordPress για τις ιστοσελίδες και Prestashop για τα eshops φτιάχνουμε αυτό που σας ταιριάζει. Πολλοί ιδιώτες μας προτίμησαν για την κατασκευή του e-shop τους και των Ιστοσελίδων τους. Η συνεχής επικοινωνία και...
Υπάρχει internet και μετά το skroutz.
Υπάρχει internet και μετά το skroutz. Όταν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρούμε απαραίτητο πλέον να υπάρχει στο skroutz. Έχουμε συνδέσει τόσο πολύ το ένα με άλλο που τα θεωρούμε ένα. Είναι λάθος από πολλές απόψεις όλο αυτό και θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί. Το Skroutz δε σου φέρνει “περισσότερες” πωλήσεις. Το Skroutz σου φέρνει περισσότερο κόσμο...