Τι είναι η εισαγωγή προϊόντων με αρχείο XML?

Αρκετοί προμηθευτές προϊόντων προσφέρουν κατα την έναρξη της συνεργασίας τους με ένα κατάστημα και ένα αρχείο XML, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα προιόντα τους.

Αυτό το αρχείο περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες ενός προϊόντος, όπως όνομα, τιμή, περιγραφή, κατηγορία. κωδικό προϊόντος και πολλά άλλα.

Ο σκοπός που εξυπηρετεί είναι το μαζικό πέρασμα προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σαν εναλλακτική στο παραδοσιακό τρόπο εισαγωγής, ο οποίος είναι μέσω του διαχειριστικού της ιστοσελίδας, ένα προϊόν τη φορά. Τα πλεονεκτήματα της εισαγωγής προϊόντων με XML είναι πολλά, όπως:

Πέρασμα προϊόντων με XML

Εξοικονόμηση χρόνου

Γρηγορότερη εκκίνηση ενός νέου καταστήματος

Αποφυγή λαθών κατά το πέρασμα των προϊόντων

Εύκολη και γρήγορη μαζική ενημέρωση σε περίπτωση αλλαγών

Άμεση προσφορά νέων προϊόντων

Προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών

Διαδικασία εισαγωγής προϊόντων με XML

Παρακάτω παρατίθενται τα επιμέρους βήματα της διαδικασίας περάσματος προϊόντων στο eshop μέσω ενός ειδικού προγράμματος:

Πέρασμα προϊόντων με XML

Το αρχείο XML που έχετε παραλάβει από τον προμηθευτή μεταφορτώνεται στο Excel, ώστε να επεξεργαστεί, να διορθωθούν τυχόν διαφορές σχετικά με το δικό σας κατάστημα και να επιλεχθούν τα προϊόντα που επιθυμείτε να εισαχθούν.

Πραγματοποιείται αντιστοίχιση μεταξύ των στοιχείων του XML και των αντίστοιχων πεδίων του Woocommerce, ώστε να περαστούν και να αναγνωριστούν σωστά τα προϊόντα.

Ξεκινά η διαδικασία εισαγωγής των προϊόντων, η οποία παρακολουθείται για τυχόν περιπλοκές και προσαρμόζεται αναλόγως εάν κριθεί αυτό απαραίτητο.

Ενημέρωση προϊόντων με XML

Εφόσον έχει στηθεί και προσαρμοστεί ο μηχανισμός εισαγωγής προϊόντων, τότε είναι πολύ εύκολο μελλοντικά να προσαρμοστούν τα εν λόγω προϊόντα μαζικά, εφόσον προκύψουν αλλαγές σε κάποια μεταβλητή τους.

Κόστος περάσματος προϊόντων με XML

Το κόστος εισαγωγής προϊόντων μέσω XML είναι εξαιρετικά προσίτο και συμφέρον, ειδικά όσο αυξάνεται ο αριθμός των προϊόντων, εξοικονομώντας σας χρόνο (και κατεπέκταση χρήματα) και ανέρχεται στα 200€.

Εφόσον σας δίνεται η δυνατότητα απο τον προμηθεύτή σας, εκμεταλευτείτε την περνώντας τα προϊόντα που σας προσφέρει στο eshop σας μέσω αρχείου XML. Έτσι εξοικονομείτε χρόνο και χρήμα και μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε πολύ γρηγορότερα!

Σωτήρης Αλβανόπουλος

Σωτήρης ΑλβανόπουλοςFounder - Red Monkey

RedMonkey - Digital Marketing
5.0
Με βάση 22 κριτικές
powered by Google
Lina ApartmentsLina Apartments
13:04 26 Sep 22
Με την Redmonkey είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και πιστεύουμε πως αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για την δημιουργία τουριστικής ιστοσελίδας.
Plantagon shopPlantagon shop
12:50 26 Sep 22
Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την κατασκευή του νέου μας eshop από την Red Monkey. Τόσο το αποτέλεσμα όσο και η επικοινωνία ήταν εξαιρετικά.
maria semproumaria semprou
20:04 31 Jul 22
Ο κος Σωτήρης είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας, πάντα πρόθυμος και ιδιαίτερα εξυπηρετικός! Η συνεργασία μας ήταν άψογη..
The Plant RoomThe Plant Room
08:07 31 May 22
Μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της red monkey. Για την δημιουργία ιστοσελίδων στην περιοχή της Δράμας δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή!
Nikolaos MarkouNikolaos Markou
07:55 31 May 22
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, τόσο από τον επαγγελματισμό και την επικοινωνία που είχαμε κατά τη συνεργασία μας, όσο και από το τελικό αποτέλεσμα της ιστοσελίδας. Ανεπιφύλακτη σύσταση!
Thomas MargaritisThomas Margaritis
06:00 25 Jan 22
Επαγγελματισμός και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες μιας επιχείρησης στον τομέα της διαφήμισης μέσα από τα social media και την Google.Άψογη συνεργασία και υποστήριξη!!!!
js_loader

Blog

Πόσο κοστίζει ένα eshop?

Πόσο κοστίζει ένα eshop?

Πόσο κοστίζει ένα eshop? Μπορεί να έχετε δει διαφημίσεις, προσφορές και άρθρα από γκουρού που ισχυρίζονται ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop δωρεάν. Αν και αυτό είναι τεχνικά δυνατό, θα λάβετε αυτό που πληρώνετε στο τέλος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα eshop, όπου θα χρειαστεί να κερδίσετε επιπλέον χρήματα για να διασφαλίσετε ότι...

Κατασκευή Ιστοσελίδων Δράμα

Τι είναι η διαχείριση social media?

Ανεξάρτητα από το πώς προσεγγίζετε τη διαχείριση social media, είτε με τη βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ είτε ενός συνόλου εργαλείων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε περισσότερα από τον ορισμό της διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Θέλετε να μάθετε τι περιλαμβάνει, καθώς και πώς να το κάνετε επιτυχία για την εταιρεία σας. Τι είναι η διαχείριση social media? Η...

Κατασκευή Ιστοσελίδων Δράμα

Κατασκευή Ιστοσελίδας και Eshop στη Δράμα

Κατασκευή Ιστοσελίδας Δράμα Η εταιρεία μας με έδρα στη Δράμα ειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδας και κατασκευή e-shop , εδώ και πολλά χρόνια, με την τεχνολογία WordPress για τις ιστοσελίδες και Prestashop για τα eshops φτιάχνουμε αυτό που σας ταιριάζει. Πολλοί ιδιώτες μας προτίμησαν για την κατασκευή του e-shop τους και των Ιστοσελίδων τους. Η συνεχής επικοινωνία και...

Κατασκευή Ιστοσελίδων Δράμα

Υπάρχει internet και μετά το skroutz.

Υπάρχει internet και μετά το skroutz. Όταν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρούμε απαραίτητο πλέον να υπάρχει στο skroutz. Έχουμε συνδέσει τόσο πολύ το ένα με άλλο που τα θεωρούμε ένα. Είναι λάθος από πολλές απόψεις όλο αυτό και θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί. Το Skroutz δε σου φέρνει “περισσότερες” πωλήσεις. Το Skroutz σου φέρνει περισσότερο κόσμο...

Καλέστε μας! Μετάβαση στο περιεχόμενο