fbpx

Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η καλύτερη απάντηση στην οικονομική κρίση που διανύουμε.

Κατασκευάζοντας ένα eshop – ηλεκτρονικό κατάστημα ανοίγετε τις πόρτες του καταστήματός σας σε όλη την Ελλάδα, από την Αθήνα εως το πιο απομακρυσμένο χωριό, ή ακόμα σε όλη την Ευρώπη ή και ολόκληρο τον κόσμο. Δεν υπάρχει περιορισμός. Αν το προϊόν σας είναι καλό και η τιμή του είναι ανταγωνιστική, τότε μπορεί να πουληθεί οπουδήποτε.

Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, η καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες σημείωσε εβδομαδιαία αύξηση 134%. Σύμφωνα με την έρευνα, τον Μάρτιο του 2020 εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%, σε σχέση με τον Φεβρουάριο εφέτος. Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο ΕΔΩ

Όπως κάθε ψηφιακή τεχνολογία, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εξελιχθεί με τα χρόνια και συνεχίζει σε γοργούς ρυθμούς. Καθώς το διαδίκτυο έγινε πιο προσιτό και διευρυμένο, το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε, και πλέον ο κάθε επιχειρηματίας που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του, μπορεί να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψει μια περιουσία.

Ας δούμε όμως τα βασικά οφέλη που έχουμε κατασκευάζοντας ένα eshop.

  • Διαθέσιμο 24/7

    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτρέπουν στους αγοραστές να αναζητούν τα προϊόντα σας και να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς οποιαδήποτε στιγμή, ημέρα ή νύχτα. Αυτό διευκολύνει τις αγορές τους και αυτή η ευκολία είναι ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

  • Μείωση λειτουργού κόστους

    Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει πολύ μικρότερα πάγια έξοδα σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα. Τα eshop δεν απαιτούν υψηλά ενοίκια, υπέρογκες χρεώσεις ενέργειας, μισθοδοσία προσωπικού και πολλά ακόμα, για να είναι αποδοτικά.

  • Διεύρυνση πελατολογίου

    Με ένα φυσικό κατάστημα, περιορίζεστε στην πώληση σε καταναλωτές που βρίσκονται στην περιοχή σας. Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου σας επιτρέπουν να ανοίγετε τις πόρτες σας σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, γεγονός που επεκτείνει σημαντικά την πελατειακή σας βάση και μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας.

  • Παρακολούθηση

    Δεν μπορείτε να παρακολουθείτε πόσο συχνά έρχεται ένας καταναλωτής στο κατάστημα σας και βλέπει ή δοκιμάζει ένα προιόν προτού προβεί στην αγορά του. Ωστόσο, όταν ανοίγετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε κλικ του πελάτη σας, ώστε να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της διαδικασίας αγοράς.

  • Μειωμένο κόστος marketing & διαφήμισης

    Οι συμβατικού τρόποι προβολής και διαφήμισης ενός προϊόντος ή υπηρεσίας είναι συνήθως πιο ακριβοί σε σχέση με τους ηλεκτρονικούς. Για την ακρίβεια ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι από μόνο του ένα μέσο διαφήμισης, πόσο μάλλον αν συνδυαστεί και με άλλα κανάλια ηλεκτρονικής διαφήμισης, όπως το facebook, instagram ,youtube, google ads και πολλά ακόμα.

kataskeui-eshop
kataskeui-eshop

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ESHOP
Με την εγγύηση της RedMonkey

Στην RedMonkey αντιμετωπίζουμε το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που φτιάχνουμε διαφορετικά. Γνωρίζουμε πως να σχεδιάσουμε και να οργανώσουμε την δομή του, ώστε το αποτέλεσμα να είναι η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής σας.

Το background στο Marketing, η πολύχρονη εμπειρία και γνώση της Ελληνικής αγοράς και τα δεκάδες ολοκληρωμένα eshop στην Δράμα και την υπόλοιπη Ελλάδα που έχουμε δημιουργήσει, μπορούν να διασφαλίσουν την μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας.

Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κατά την διάρκεια της κατασκευής. Αυτο γίνεται ώστε να υπάρχει το απαραίτητο feedback και να γίνονται άμεσα οι τυχόν αλλαγές, αλλά και μετά την ολοκλήρωση του eshop για εκπαίδευση και υποστήριξη.

Η επικοινωνία είναι ένα από τα δυνατά μας “χαρτιά”.  Όλοι μας οι συνεργάτες νοιώθουν ασφαλείς ξέροντας ότι να προκύψει το παραμικρό πρόβλημα θα μας καλέσουν και θα δώσουμε λύση άμεσα.

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ESHOP

Tο κόστος για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πρακτικά αδύνατο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Πρώτα πρέπει να έρθουμε σε επαφή με τον πελάτη, να συζητήσουμε τις απαιτήσεις, τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού καταστήματος που θα κληθούμε να του φτιάξουμε.

Φυσικά εξαρτάται και από τον αριθμό των προϊόντων και τις ιδιαιτερότητες και παραλλαγές αυτών. Άλλοι παράγοντες είναι το πλήθος των κατηγοριών και υποκατηγοριών, τις custom εργασίες, τις γραφιστικές ανάγκες, την πλατφόρμα (wordpress, prestashop) κ.α.

Όπως κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική έτσι και το eshop της είναι ξεχωριστό. Για αυτό προσαρμόζουμε τα eshop πάνω στην λειτουργία της κάθε επιχείρησης για να επιτύχουμε την καλύτερη λειτουργία μέσα σε αυτή.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ &
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ESHOP

  • Μοναδικός σχεδιασμός, βασισμένος στο δικό σας brand
  • Περιεχόμενο που εμφανίζεται άψογα σε όλες τις συσκευές (pc-tablet-κινητά)
  • Απεριόριστος αριθμός κατηγόριων, υποκατηγοριών, προϊόντων.
  • Παρουσίαση ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ – ΝΕΩΝ – ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ – ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ προϊόντων
  • Περιβάλλον διαχείρισης για εγγεγραμμένους πελάτες
  • Δυνατότητα για Blog και Portfolio
  • Δυνατότητα Χονδρικής – Λιανικής πώλησης
  • Πώληση φυσικών ή και ψηφιακών προϊόντων
  • Αποστολή ενημερωτικού δελτίου
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Χρέωση μεταφορικών ανά περιοχή, βάρος, διάσταση κ.α.
  • Δυνατότητα μετάφρασης σε πολλές γλώσσες
  • Παρουσίαση στατιστικών πελατολογίου – παραγγελιών
  • Σύνδεση με κοινωνικά δίκτυα
  • Σύνδεση με skroutz – best price

…και πολλά πολλά ακόμα.

Συχνές Ερωτήσεις

Μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες. Θα απαντήσω με ερώτηση. Αν σας έλεγαν οτι μπορείτε να έχετε ακόμα ένα κατάστημα, που η κατασκευή του θα κοστίσει όσο ένα μηνιάτικο του υπαλλήλου σας, το κόστος συντήρησής του θα είναι αμελητέο, αλλά θα μπορούν να το βλέπουν και να πουλάει σε όλη την Ελλάδα, τότε τι θα λέγατε;

Μάλλον η απάντηση είναι απλή. Εννοείται πως θα θέλατε

Μην ξεχνάτε πως με ένα eshop:

  • Είστε ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο.
  • Υπάρχει αμεσότητα επικοινωνίας
  • Μπορείτε να δώσετε λεπτομέρειες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας  που ο πελάτης θα μπορέσει με την ησυχία του να μελετήσει
  • Αποτελεσματικότερη διαφήμιση της επιχείρησής σας μέσα από πληθώρα ηλεκτρονικών καναλιών

Ναι, μπορείτε.

Η ύπαρξη φυσικού καταστήματος δεν είναι προ απαιτούμενη για την δημιουργία ενός eshop. Αυτό που είναι απαραίτητο είναι να υπάρχει κάποιος χώρος ώστε να μπορεί να δηλωθεί στη εφορία ως “αποθήκη” Αυτός ο χώρος θα φιλοξενεί το προιοντικό σας στοκ. Αν θέλετε να πουλήσετε ψηφιακά προϊόντα ή υπηρεσίες δεν χρειάζεστε κάποια αποθήκη, και μπορείτε κάλλιστα να δηλώσετε  ως έδρα την οικία σας.

Όταν ρωτάμε πόσο κοστίζει η κατασκευή ιστοσελίδων ή η κατασκευή eshop  είναι σαν να ρωτάμε πόσο κοστίζει ένα κινητό….

Χρησιμοποίησα το κινητό σαν παράδειγμα γιατί όλοι έχουμε, οπότε είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι η μόνη σωστή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα ήταν ότι εξαρτάτε. Από την μάρκα, τα χαρακτηριστικά, την μνήμη, την κάμερα κτλ.

Έτσι συμβαίνει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το κόστος κατασκευής εξαρτάται από τις ανάγκες του κάθε project. Και η απόκλιση μπορεί να είναι μεγάλη, από 300€ εως 3-4.000€ ίσως και παραπάνω

Η εταιρεία μας έχει όμως κάποιες τιμές εκκίνησης εξαιρετικά χαμηλές ώστε να είναι προσιτή η κατασκευή μιας απλής ιστοσελίδας σε όλους.

Η κατασκευή στατικής ιστοσελίδας δεν έχει απολύτως καμία ανάγκη συντήρησης

Το WordPress  έχει συχνές αναβαθμίσεις και ενημερώσεις, τόσο στον πυρήνα του, όσο και στα πρόσθετα του, που καλό θα ήταν να ενημερώνονται, ώστε να είναι πάντα ασφαλές, γρήγορο και βελτιστοποιημένο. Αυτές τις αναβαθμίσεις μπορείτε να τις κάνετε μόνοι σας ή με ένα μικρό ποσό να τις αναλάβουμε εμείς.

Η φιλοξενία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σας θα αποτελεί ένα πάγιο ετήσιο κόστος, που συνήθως ξεκινάει απο τα 100€ . Ένα μεγάλο eshop με χιλιάδες προϊόντα, και μεγάλη μηνιαία επισκεψιμότητα σαφώς θα χρειαστεί πιο ισχυρό server.

ΝΑΙ

Το WordPress και το Prestashop διαθέτουν ένα εξαιρετικά εύκολο και φιλικό στην χρήση control panel όπου θα μπορείτε να κάνετε είσοδο ως διαχειριστής και να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε στα προϊόντα σας.

Και Βέβαια.

Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του eshop σας, θα ακολουθήσει εκπαίδευση – εκμάθηση της πλατφόρμας. Θα σταματήσουμε μόνο όταν θα είστε 100% έτοιμος να το χειρίζεστε μόνος σας. Αν βρίσκεστε στην Δράμα, Καβάλα η εκπαίδευση μπορεί να γίνει κατ’ ιδίαν.

Για άλλη μια φορά η απάντηση είναι ότι εξαρτάται.

Άλλο χρόνο χρειάζεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 10 κατηγορίες και 100 προϊόντα και άλλο χρόνο χρειάζεται με 200 κατηγορίες προϊόντων και 3000 προϊόντα.

Γενικά όμως για ένα βασικό eshop χρειαζόμαστε περίπου 15-20 μέρες

ΝΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Αντιλαμβανόμαστε τις οικονομικές δυσκολίες που έχει η εποχή μας, γιαυτό και εμείς από την μεριά μας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

Για να ξεκινήσουμε χρειαζόμαστε 20-30% προκαταβολή και τα υπόλοιπα μπορούν να τακτοποιηθούν σε δόσεις.

Ένα eshop πρέπει να το συμπεριφερόμαστε σαν ένα φυσικό κατάστημα.

Σωτήρης Αλβανόπουλος

Σωτήρης ΑλβανόπουλοςFounder - Red Monkey