Γιατί να επενδύσω στο Digital Marketing?
Η αξία που προσφέρει το marketing σε μια επιχείρηση είναι πλεον αποδεδειγμένη και αδιαμφισβήτητη. Δεν είναι άλλωστε περίεργο το γεγονός ότι οι ειδικοί του χώροι αναφέρονται στο marketing όχι σαν έξοδο αλλά σαν μια επένδυση. Μια επένδυση που τόσο βραχυχρόνια όσο και μακροχρόνια θα βελτιώσει τη θέση της επιχείρησης σε πολλούς διαφορετικούς τομείς και η πλήρης οφέλεια της είναι αδύνατο να μετρηθεί.
Παραδοσιακό VS Digital Marketing
Φυσικά το marketing με την παραδοσιακή του μορφή υπάρχει στη ζωή μας εδώ και έναν αιώνα χρησιμοποιόντας γνώριμους σε όλους μας διαύλους επικοινωνίας. Παραδείγματα είναι η τηλεόραση, οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο και άλλα. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει εμφανιστεί μία νέα μορφή προώθησης που προσφέρει νέες δυνατότητες και προοπτικές, το Ψηφιακό ή αλλιώς Digital Marketing.
Τι οδήγησε στην εμφάνιση αυτής της νέας μορφής προώθησης?
Μα φυσικά η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, με πρωτοστάτη την δημιουργία του διαδικτύου! Τόσο από άποψη συσκευών (smartphone) όσο και λογισμικού (Social Media, μηχανές αναζήτησης) δημιουργήθηκαν νέοι τρόποι επικοινωνίας και μετάδοσης πληροφοριών που δεν γνωρίζουν φράγματα όπως απόσταση, ταχύτητα ή τοποθεσία. Αυτοί οι καινοτόμοι δίαυλοι επικοινωνίας προσφέρουν απίστευτες δυνατότητες σε μια επιχείρηση στην διαρκή προσπάθειά της να αναζητήσει και να προσελκύσει τους επόμενους πελάτες της, καθιστόντας της παραδοσιακές μεθόδους σε πολλές περιπτώσεις απαρχαιομένες.
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Digital Marketing έναντι παλαιοτέρων μεθόδων?
Υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες που μας προσφέρουν αυτά τα νέα εργαλεία, επεκτείνοντας της δυνατότητες του marketing περισσότερο από ποτέ! Μερικά από αυτά τα πλεονεκτήματα είναι:
- Ακριβέστερη στόχευση: Χρησιμοποιόντας τον απίστευτο πλούτο δεδομένων που έχουν συλλέξει οι διαδικτυακές πλατφόρμες για τους χρήστες τους είναι ευκολότερη από ποτέ η στόχευση εν δυνάμη πελατών που μπορεί να ενδιαφέρονται για το προιόν που προσφέρετε. Συμβατικά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να επιτύχουν ανάλογη αποδοτικότητα.
- Χαμηλότερο κόστος: Η χρήση ψηφιακών και όχι φυσικών μέσων και υλικών, όπως επίσης και η στοχευμένη κατανομή των πόρων καθιστά την προώθηση στο διαδύκτιο σε πολλές περιπτώσεις φθηνότερη έναντι της παραδοσιακής.
- Σπάσιμο φράγματος μεγέθους/απόστασης: Κάθε επιχείρηση πλέον μπορεί να αναζητήσει κοινό ασχέτως από το μέγεθός της ή την απόσταση που την χωρίζει από τους καταναλωτές.
- Βελτιωμένα δεδομένα: Με τα εργαλεία μετρήσεων που προσφέρουν οι διαδυκτιακές διαφημιστικές πλατφόρμες γίνεται ιδιαίτερα εύκολο για ένα marketeer να αξιολογίσει τις ενέργειές τους και τα αποτελεσματα που προσέφεραν, και να αναπροσαρμόσει τη στρατηγική που ακολουθεί για βελτίωση της αποδοτικότητας στο μέλλον.
Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά
- Οι χρήστες των social media έχουν ξεπεράσει το 1,5 δις και το 55% απο αυτούς πραγματοποιεί σε αυτά έρευνα αγοράς.
- Η Google δεχεται 77.000 αναζητήσεις το δευτερόλεπτο.
- Υπάρχουν πάνω από 5,2 δις μοναδικών χρηστών smartphone στα οποία περνούν κατά μέσω όρο 3,5 ώρες την ημέρα.
- 94% των marketeer δηλώνουν πως το Facebook αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τους.
- Το email marketing αποτελεί την πιο αποτελεσματική μορφή marketing, προσφέροντας κατά μέσω όρο 4400% ROI.
- 70% των χρηστών του διαδικτύου δηλώνει πως θα ήθελε να ενημερωθεί για ένα προιόν μέσω online περιεχομένου αντί της παραδοσιακής διαφήμισης.
- Το 93% των brand έχουν προσελκύσει πελάτη μέσω βίντεο στα social media.
Ο κόσμος της διαφήμισης έχει αλλάξει για πάντα.
Διανύουμε πλέον μια επόχή εξέλιξης και καινοτομίας όπου η διείσδυση της τεχνολογιάς στην καθημερινότητά μας έχει προσφέρει αφάνταστες δυνατότητες, προσβάσιμες στην παλάμη του χεριού μας, ανεξαρτήτως τόπου ή χρόνου. Η διαφήμιση δεν μπορούσε παρά να ακολουθήσει τις ραγδαίες αλλαγές, να εξελιχθεί και τελικά να μεταμορφωθεί. Το Digital Marketing ήταν το αποτέλεσμα αυτής της μεταμόρφωσης και έχει ήδη κατακτήσει τον κόσμο της προώθησης επιχειρήσεων. Στην Red Monkey είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε στην χρήση αυτών των νέων εργαλείων και μαζί να επιτύχουμε την “απογείωση” της επιχείρησής σας.