fbpx

Πώς μια επιχείρηση αξιοποιεί ΣΩΣΤΑ τα social media!

Τι σημαίνει έχω παρουσία στα social media;

Αν νομίζεις ότι με τη δημιουργία μια απλής σελίδας στο Facebook ή στο Instagram ότι η εταιρεία σου έχει και μια σωστή παρουσία στα social media, δυστυχώς κάνεις λάθος.

Έχω παρουσία στα social media σημαίνει είμαι εκεί για το κοινό μου, απαντάω άμεσα στα σχόλια ή στις ερωτήσεις τους, ανεβάζω νέο περιεχόμενο σχεδόν καθημερινά, μοιράζομαι τα νέα της επιχείρησής μου, δίνω συμβουλές ή χρήσιμες πληροφορίες και άλλα πολλά.

Πολλοί είναι εκείνοι που ανοίγουν απλά μια σελίδα στο Facebook, βάζουν κάποιες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους, ανεβάζουν και λίγες φωτογραφίες και νομίζουν ότι αυτό ήταν…
Αυτό, όμως, είναι μόνο η αρχή, η βάση της παρουσίας σου στα social media. Αν παραμείνεις μόνο σε αυτά, τότε περισσότερο βλάπτεις την εικόνα της επιχείρησής πάρα κάνεις καλό.

Γιατί βλάπτεις την εικόνα της επιχείρησής σου;

Γιατί όταν οι πελάτες σου επισκεφθούν τις σελίδες σου στα social media, θα δουν μια σελίδα που δεν ανανεώνει το περιεχόμενο της, μια σελίδα στατική, σχεδόν εγκαταλειμμένη που όχι μόνο δεν θα τραβήξει το ενδιαφέρον και την προσοχή τους αλλά θα του δημιουργήσει και μια αρνητική εντύπωση για την επιχείρησή σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Θέλεις η επιχείρησή σου να είναι απλά στα Social Media ή να είναι ΣΩΣΤΑ στα Social Media?

Αν θέλεις και εσύ να αποκτήσεις μια ολοκληρωμένη παρουσία στα social media, πρέπει να κινηθείς με πλάνο και στρατηγική και να ακολουθήσεις συγκεκριμένα βήματα που θα σε οδηγήσουν στην επιτυχία!

Βήμα 1
Διαμόρφωσε την social media στρατηγική σου.

Πριν ξεκινήσεις πρέπει να είσαι βέβαιος ότι έχεις σαφώς καθορισμένους στόχους και στρατηγική.
Ξεκαθάρισε τι αυτό που τελικά θέλεις να πετύχεις μέσω των Social Media για την επιχείρησή σου και απάντησε ειλικρινά τις παρακάτω ερωτήσεις.

  1. το κοινό σου: σε ποιους θέλεις να μιλήσεις
  2. τους στόχους σου: τι θέλεις να πετύχεις μέσα από την παρουσία σου στα social media
  3. το διαθέσιμο budget: πόσα χρήματα θα επενδύσεις στα social media
  4. ποιο είναι το μήνυμά σου: τι θέλεις να πεις στο κοινό σου, και τι εικόνα θέλεις να εισπράττει το κοινό σου για την εταιρεία σου
  5. τον χρόνο που έχεις στη διάθεσή σου για να ασχοληθείς με τα social media

Με βάση τις απαντήσεις σου, θέτεις τους στόχους σου και αποφασίζεις στρατηγικά πώς πρέπει να κινηθείς και επιλέγεις social media κανάλια.
Σήμερα τα κοινωνικά δίχτυα είναι πολλά…και φυσικά είναι δύσκολο, χρονοβόρο και κοστοβόρο να έχεις μια δυναμική και ολοκληρωμένη παρουσία σε όλα ή στα περισσότερα από αυτά. Επέλεξε αυτά που ταιριάζουν στο προφίλ της δικής σου επιχείρησης. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να βρεθείς εκεί που είναι οι πελάτες σου.

Βήμα 2
Άνοιξε και διαμόρφωσε ΣΩΣΤΑ τις σελίδες σου

Αφού επιλέξεις social media κανάλια, ήρθε η ώρα να ανοίξεις τα κανάλια. Οι πληροφορίες που θα ανεβάσεις είναι πολύ σημαντικές για αυτό θα πρέπει να προσέξεις την κάθε τους λεπτομέρεια τόσο σε επίπεδο κειμένων όσο και φωτογραφιών.

Οι φωτογραφίες που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικές της επιχείρησής σου, να είναι υψηλής ανάλυσης και προσεγμένες εικαστικά. (προσοχή οι φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης κάνουν κόκκους, δηλαδή pixels και μπορεί να σπάσουν).

Η συμβουλή μας είναι, ακόμη και αν αποφασίσεις να ανοίξεις και να διαχειριστείς μόνος τις σελίδες σου στα social media, οι profile picture και cover Photo των σελίδων σου να δημιουργηθούν από κάποιον ειδικό για να είναι πιο σωστές και προσεγμένες και να συνεισφέρουν ουσιαστικά σε ένα απόλυτα επαγγελματικό αποτέλεσμα.