Κανόνες περάσματος προιόντων

Τίτλος προιόντος

Ο τίτλος να ξεκινάει με το τι είναι το προιον στα Ελληνικά.

  1. Είδος προιόντος
  2. Brand & μοντέλο
  3. Ειδικά χαρακτηριστικά

(π.χ. Ανδρικό Μπουφάν Diesel Μαύρο)

ΠΑΝΤΑ το πρώτο γράμμα του τίτλου να είναι κεφαλαίο!

Εικόνα προιόντος

Εκτός από ειδικές περιπτώσεις (π.χ. ρούχα) να είναι τετράγωνη)

  • Ιδανικές διαστάσεις 800x800px ή 1000x1000px

Εάν υπάρχει η δυνατότητα είναι καλύτερα να υπάρχουν πάνω από μία φωτογραφία.

Κατηγορίες προιόντος

Κάνουμε tick ΜΟΝΟ το χαμηλότερο επίπεδο κατηγορίας

  • Π.χ. Στο δέντρο κατηγοριών Ανδρικά>Ρούχα>Μπλούζες επιλέγουμε ΜΟΝΟ το Μπλούζες.

Σύντομη & μεγάλη περιγραφή

Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πλεονέκτημα να έχουν περιεχόμενο και οι δύο.

  • Σύντομη περιγραφή: Λίγες πληροφορίες για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ προιόν
  • Περιγραφή: Περισσότερες πληροφορίες για το προιόν και το brand

Ιδιότητες προιόντος

Είναι απαραίτητο να περαστεί ότι θέλουμε να χρησιμοποιηθεί σαν φίλτρο στις κατηγορίες

  • Π.χ. Χρώμα, Μέγεθος κ.τ.λ.

Βάρος προιόντος

Απαραίτητο για μεταφορικά βαρεών προιόντων

  • Είναι απαραίτητο να περνάμε το βάρος όταν τα μεταφορικά της παραγγελίας υπολογίζονται με βάση αυτό.

Χρησιμοποιούμε κόμμα αντί για τελεία (π.χ. 2,5)

Brand

Εάν το προιόν ανήκει σε κάποια μάρκα είναι καλό να περαστεί

  • Περνάμε το brand και σαν ιδιότητα ώστε να χρησιμοποιηθεί στα φίλτρα.

Καλέστε μας! Μετάβαση στο περιεχόμενο